Витяг із протоколу № 4

 

засідання піклувальної ради школи

 

18 вересня 2013 року                                                                                                         Присутні: 28 осіб

 

Порядок денний

 

1. Звіт голови піклувальної ради школи про використання коштів у ІІ семестрі 2012 -2013 н. р.

 

2. Звіт ревізійної комісії

 

3. Вибори голови піклувальної ради, секретаря, членів ревізійної комісії.

 

4. Про порядок отримання благодійних внесків від юридичних і фізичних осіб.

 

5. Формування кошторису піклувальної рад на І семестр 2013 - 2014 н. р.

 

Слухали: Гунько Н. В. з питанням про порядок отримання благодійних внесків від юридичних і фізичних осіб згідно Постанови Кабміну України від 04.08.2000 р. № 1222 "Порядок отримання благодійних внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти", закону України "Про благодійність і благодійні організації", бюджетного кодексу України

 

Ухвалили:

 

1. Затвердити порядок одержання благодійних внесків згідно названих вище нормативних документів.

 

2. Зібрані благодійні внески спрямувати на виплату боргових зобов'язань за ремонтні роботи в санвузлах.

 

Проголосували: За - 28 осіб

 

                           проти - 0 осіб

 

Слухали: голову піклувальної ради Гунько Н.В. про формування кошторису на І семестр 2013 - 2014 н. р.

 

Ухвалили: Здійснити видатки на:

 

- придбання енергозберігаючих ламп освітлення приміщень загального користування;

 

- миючі засоби, засоби дезінфекції, мастики для паркету;

 

- обслуговування оргтехніки по потребі;

 

- виплату боргових зобов'язань за роботу в санвузлах.

 

Проголосували: за -28 осіб

 

                               проти - 0 осіб

 

Голова піклувальної ради Гунько Н.В.

 


 

Інформація

 

1. До піклувальної ради школи ввійшло: 26 батьків (по одному від кожного класу)

 

2. Головою піклувальної ради обрано Гунько Н.В.

 

3. Касиром піклувальної ради обрано Отченаш С.М.

 

 

 

Звіт голови піклувальної ради

 

Матеріально-технічне забезпечення школи у   2013 н. р. здійснювалось за рахунок батьківських коштів та міської ради.

 

Згідно плану підготовки закладу до нового навчального року у школі були проведені  ремонтні роботи  на суму 138 848  грн., а саме:

 

- заміна вікон:  у  класах - 15 шт.

 

- заміна дверей: дерев’яних - 2 шт.

 

Всього  на суму: 27590 грн.

 

- заміна умивальників – 2 шт.,поточні ремонти сантехніки,придбано 4 тумби з мийкою

 

- замінено  лічильник гарячої води ,який не підлягав повірці -  1шт(бюджетні кошти).

 

Всього на сантехнічні ремонтні роботи було витрачено:  6996 грн.

 

- замінено електропроводів 165м.п., встановлено нові світильники 6 шт., Всього на електроремонтні роботи було витрачено 2108грн.

 

- відремонтовано  112 парти, 207 стільців, замінено 6 дошок.

 

Встановлено  3 і відремонтовано  5 дверей  (кошти піклувальної ради)

 

Зроблено побілку і фарбування 4618 кв.м. Встановлено натяжну стелю у двох класних кімнатах.

 

Відремонтовано східцеві марші у старшому та молодшому корпусах, здійснено ремонт фасаду 237 м2; покриття підлоги -  1058.2 м2 .

 

Всього на внутрішні ремонтні роботи: 59687 грн . ( батьківські кошти)

 

Завершено    поточний ремонт частини коридорів:  1568,9 м2.

 

Придбано :  5  офісних столів (спонсорські кошти), 5   офісних крісел, 2 стінки, 5телевізорів, 3 ноутбуки , 2 інтерактивні дошки (батьківські кошти). Всього на суму 26867 грн.

 

Фотозвіт

 

Адреса школи:

вул. Наливайка 10 б

місто Луцьк

Волинська область

Україна 43023

Тел. (0332) 710 876, (0332) 710 914

Адреса електронної пошти: school.11.lutsк@ukr.net

Директор  Мороз Марія Хомівна