Витяг із протоколу № 4
засідання піклувальної ради школи
18 вересня 2013 року Присутні: 28 осіб
Порядок денний
1. Звіт голови піклувальної ради школи про використання коштів у ІІ семестрі 2012 -2013 н. р.
2. Звіт ревізійної комісії
3. Вибори голови піклувальної ради, секретаря, членів ревізійної комісії.
4. Про порядок отримання благодійних внесків від юридичних і фізичних осіб.
5. Формування кошторису піклувальної рад на І семестр 2013 - 2014 н. р.
Слухали: Гунько Н. В. з питанням про порядок отримання благодійних внесків від юридичних і фізичних осіб згідно Постанови Кабміну України від 04.08.2000 р. № 1222 "Порядок отримання благодійних внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти", закону України "Про благодійність і благодійні організації", бюджетного кодексу України
Ухвалили:
1. Затвердити порядок одержання благодійних внесків згідно названих вище нормативних документів.
2. Зібрані благодійні внески спрямувати на виплату боргових зобов'язань за ремонтні роботи в санвузлах.
Проголосували: За - 28 осіб
проти - 0 осіб
Слухали: голову піклувальної ради Гунько Н.В. про формування кошторису на І семестр 2013 - 2014 н. р.
Ухвалили: Здійснити видатки на:
- придбання енергозберігаючих ламп освітлення приміщень загального користування;
- миючі засоби, засоби дезінфекції, мастики для паркету;
- обслуговування оргтехніки по потребі;
- виплату боргових зобов'язань за роботу в санвузлах.
Проголосували: за -28 осіб
проти - 0 осіб
Голова піклувальної ради Гунько Н.В.
Інформація
1. До піклувальної ради школи ввійшло: 26 батьків (по одному від кожного класу)
2. Головою піклувальної ради обрано Гунько Н.В.
3. Касиром піклувальної ради обрано Отченаш С.М.
Звіт голови піклувальної ради
Матеріально-технічне забезпечення школи у 2013 н. р. здійснювалось за рахунок батьківських коштів та міської ради.
Згідно плану підготовки закладу до нового навчального року у школі були проведені ремонтні роботи на суму 138 848 грн., а саме:
- заміна вікон: у класах - 15 шт.
- заміна дверей: дерев’яних - 2 шт.
Всього на суму: 27590 грн.
- заміна умивальників – 2 шт.,поточні ремонти сантехніки,придбано 4 тумби з мийкою
- замінено лічильник гарячої води ,який не підлягав повірці - 1шт(бюджетні кошти).
Всього на сантехнічні ремонтні роботи було витрачено: 6996 грн.
- замінено електропроводів 165м.п., встановлено нові світильники 6 шт., Всього на електроремонтні роботи було витрачено 2108грн.
- відремонтовано 112 парти, 207 стільців, замінено 6 дошок.
Встановлено 3 і відремонтовано 5 дверей (кошти піклувальної ради)
Зроблено побілку і фарбування 4618 кв.м. Встановлено натяжну стелю у двох класних кімнатах.
Відремонтовано східцеві марші у старшому та молодшому корпусах, здійснено ремонт фасаду 237 м2; покриття підлоги - 1058.2 м2 .
Всього на внутрішні ремонтні роботи: 59687 грн . ( батьківські кошти)
Завершено поточний ремонт частини коридорів: 1568,9 м2.
Придбано : 5 офісних столів (спонсорські кошти), 5 офісних крісел, 2 стінки, 5телевізорів, 3 ноутбуки , 2 інтерактивні дошки (батьківські кошти). Всього на суму 26867 грн.
Адреса школи:
вул. Наливайка 10 б
місто Луцьк
Волинська область
Україна 43023
Тел. (0332) 710 876, (0332) 710 914
Адреса електронної пошти: school.11.lutsк@ukr.net
Директор Мороз Марія Хомівна